Friday, 9 August 2013

Rimmel, Stay Matte Powder - recenzja

 Puder ten kupiłam po oglądaniu namiętnie kanałów na youtube. Dużo dziewczyn go polecało. Używam go już od paru miesięcy i nawet kupiłam drugie opakowanie, do używania go podczas sesji. Sprawdza się świetnie.
Produkt kupiłam w uniwersalnym odcieniu. Dopasowuje się on do każdej karnacji, jednak na super ciemnych bym go nie używała. Jest z jasnej części palety barw i zostawia minimalny kolor. Pięknie wykańcza makijaż, zostawiając matową powłokę która bez poprawek potrafi wytrzymać 5 godzin. Moja skóra jest z rodzaju mieszanych w kierunku tłustej (czasami jest typowo mieszana, czasami baaardzo tłusta - myślę, że to kwestia tego co akurat zjem). Wracając do pudru. Kosztuje naprawdę niewiele, coś około 15 zł i jest dostępny w większości drogerii. Pięknie współpracuje z podkładami. Starcza na naprawdę długo. Moje opakowanie dotknęło już denka przy regularnym stosowaniu produktu przez ok 5 miesięcy. Tylko uprzedzam, stosuję naprawdę niewielką ilość, delikatnie dotykając pędzlem twarzy. Fiksuje korektor, matuje usta pod szminkę, żeby dłużej się trzymała na ustach. Jednym słowem - super. Opakowanie nie zawiera aplikatora, więc do poprawek w ciągu dnia niezbędny będzie osobny pędzel bądź puszek. To jeden z minusów tego produktu. Drugi jest taki, że trzeba pilnować aby nie nabudować go za dużo w ciągu dnia, bo może zrobić nam efekt ciasta na twarzy, takiej brzydkiej pudrowej powłoki. Mnie nie zapchał ani nie uczulił. Myślę, że sprawdzi się na większości was. Testuję teraz jego kombinację z MAC Fix +. Napiszę potem jak sprawdza się w parze z tym produktem.
Napiszcie koniecznie co wy sądzicie o tym produkcie. Czy używałyście go kiedyś? Jestem ciekawa waszej opinii.

2 comments:

  1. Nie wiedziałam, że jest wersja transparentna. Teraz już wiem, że muszę spróbować. Zwłaszcza, że mój transparetny Bell sięga dna.

    ReplyDelete
  2. Uwielbiałam ten puder, a później przerzuciłam się na minerałki ;)
    świetnie tu ;) czekam na kolejny post :* obserwuję <3
    Blog modowy What is in the hat? Zapraszam ;) KLIK!

    ReplyDelete